Portál zákaznické podpory

Rozhraní SmarterTrack pro komunikaci se zákaznickou podporou divize FLYWEB zajišťuje optimální zpracovávání klientských dotazů a požadavků. Klientům nabízí sofistikovaný způsob online komunikace - ať už přes chat nebo zadáváním tiketů. Každý zákazník může po přihlášení přehledně sledovat nejen současný stav aktuálně zadaného požadavku, ale také procházet historii tiketů už zadaných a vyřešených.


Obratem po odeslání tiketu uvidíte jeho vygenerované identifikační číslo, díky němuž můžete později sledovat jeho konkrétní stav a potom také i historii. Pro každý další, rozdílný problém nebo otázku doporučujeme zadávat tiket nový.





 Seznam všech zadaných tiketů v systému najdete pod odkazem Zobrazit tikety



 V této historii uvidíte všechny vámi zadané tikety - a to jak jejich stav řešení, tak také datum zadání, poslední aktivitu a podobně. K dispozici je také možnost Prohledávání tiketů podle různých parametrů.




Kliknutím na předmět vybraného tiketu se otevře jeho kompletní detail. To znamená celá komunikace a zároveň i přesný stav tiketu, identifikační číslo, kdy byl vytvořen a jaké možné Akce mohou následovat.

Jednotlivé stavy:
aktivní - tiket založen, čeká na zpracování systémem nebo odpověď operátora. Aktivní tiket je možné uzavřít.
čekající - tiket přijat a zpracován operátorem, čeká na akci klienta. Na tiket je možno odpovědět nebo ho uzavřít.
uzavřené - tiket zpracován operátorem, odeslána odpověď, problém vyřešen. Tiket je možné znovu otevřít a aktivovat.
uzavřené a uzamčené - tiket zpracován, problém vyřešen. Tiket není možné znovu otevřít.